Baharat Ambalajı
Gösterilen sonuç sayısı: 5
-
Seçenekler
Kraft Pencereli Doypack
36.00 ₺ – 1,800.00 ₺ -
Seçenekler
Şeffaf Metalize Doypack
30.00 ₺ – 1,050.00 ₺ -
Seçenekler
Geniş Pencereli Kraft Doypack
40.00 ₺ – 1,820.00 ₺ -
Seçenekler
Şeffaf Doypack
30.00 ₺ – 1,230.00 ₺ -
Seçenekler
Pencereli Beyaz Kraft Doypack
40.00 ₺ – 1,070.00 ₺
Baharat ambalajı adına da görsellik ve tazeliğin muhafazası oldukça önem arz eder. İşte bu noktada çeşitliliğin içerisinde en doğru tercihte bulunmak satıcı için oldukça önemli bir yer tutmalı. Nihayetinde baharatlar içerisinde kuru baharatlar yer aldığı gibi aynı zamanda yağlı baharatlarda bulunmaktadır. Kuru baharatlarda şeffaf ve içeriğe hakim baharat ambalajı tercihinde bir sıkıntı olmazken, yağlı baharat ürünlerinde şeffaf ambalajlama sonucunda ürünün yağı ya da renginin ambalaja bulaşması ile müşteri gözünde olumsuz bir görsel oluşmaktadır.
Yağlı baharat ürünleri kadar dikkat edilmesi gereken bir diğer alan ise tazeliği dahilinde işlem gören ve müşteriye ulaşması esnasında muhafazasının artması gereken ürünlerdir. Bu tip taze baharatlarda baharat ambalajı üzerinde laminasyon katlarında artış gösterilmesi gereklidir.
Bir diğer unsur ise ürünün sergilenmesi ve muhafazası adına baharat ambalajı işlem yürütülürken marka değerinin de göz önünde bulundurulması akılda kalıcılık ve kalite simgesi olarak önemlidir. Gerek şeffaf gerekse de mat ürünlerin genelinde uygulanan baskılamaların görsel adına ürün ile özdeş alan içerisinde bulunması müşteri gözünde hem ürünün hem de firmanın markasal değerine sahip olmasında önemli bir etkisi olacaktır.
Ülkemizde başlıca baharat ambalajı içerisinde kullanılan ve raflarda görmeye alıştığımız baharat çeşitlerini aktaracak olursak; tuz, karabiber, pul biber, sumak, çörek otu, kimyon, kekik, nane, köri, isot, tarçın, biberiye, hindistan cevizidir. Bunların yanı sıra baharat grubu içerisinde zerdeçal tozu ve zerdeçal da raflarda artık fazlasıyla görmeye alıştığım baharatlar içerisindedir.